Seksi!.. Apa itu seksi?

Tapi seksi pada siapa? Seksi yang macamana pulak?

Walau apa pun definisi anda…terpulang sebab semua orang ada citarasa yang tersendiri..

Tapi yang pastinya tak guna kita seksi kalau kita tak sihat..

Dan kalau anda rasa anda seksi tapi tak ada sorang pon dalam dunia ni yang kata anda seksi..sememangnya anda memang tak seksi…. dan err…mungkin tak sihat :)

Ada yang kata seksi kalau orang tu kurus,

Ada pulak kata orang gemoklah seksi,

Ada pulak kata kalau pakai terbukak sana terbukak sini barulah seksi

Ataupun lelaki yang badan berketul ketul tu ke yang seksi

Hmmm….. tepuk dada tutup mata tanyalah selera

Ok tapi sebelum tu izinkan saya terangkan kenapa nama website ni I-SEKSI:

I = Informasi

Didalam laman web ini anda akan dibekalkan dengan informasi yang berguna dan penting yang sememangnya anda perlukan seperti di bawah -

S = Sihat

Info tentang kesihatan serta cara cara untuk kita kekal sihat.

Kalau orang yang kurus tapi dia selalu demam, buang air besar 3 hari sekali tu pun sembelit, kena angin sepoi2 bahasa sikit je terus menggigil, adakah dia seksi?

Yang badan berisi pula makan nasi 3 pinggan, asyik cirit je, cepat pula penat, boleh ke dia kata I SEKSI?

E = Energy

Info tentang energy serta cara cara untuk kita sentiasa kekal bertenaga.

Badan sikit punya maintain, tapi main badminton lima belas minit dah pancit, jogging baru 100 meter dah tercungap, buat poco poco 5 minit dah tergeliat urat, duduk bersila kejap kaki dah kebas, boleh ke dia kata I-SEKSI?

K = Kenyang

Info tentang makanan yang membuat kita kenyang dan cara untuk kita kekal kenyang.

Makan nasi tak boleh, makan kek tak boleh, hari hari asyik makan sup sayur je kononnya nak kurus. Tengok kawan lain makan sedap sedap kita kecur aje sampai meleleh air liur..hmmm boleh ke dia kata I-SEKSI?

S = Simple

Info tentang cara cara mudah untuk menjadi orang yang sihat, bertenaga dan mempunyai bentuk badan yang menjadi idaman ramai orang.

Punyalah nak jaga badan abis satu umah kena puasa. Sampai anak pon dah tak kenal rupa nasi macam mana..hmmm boleh ke dia kata I-SEKSI kalau cam tu?

I = Improvisasi

Ada pulak tu badan memang nampak solid.. tapi tak ada sebarang peningkatan langsung..badan slim muka plak berjerawat..datang period tak tentu hala..ada plak yang setahun sekali baru period…hmmm boleh kata I-SEKSI ke dia?

OK jadi izinkan saya untuk membantu anda untuk mendapat bentuk badan yang anda idamkan samaada untuk TURUNkan berat badan, NAIKkan berat badan atau untuk KEKALkan bentuk badan anda !

 Tanpa lapar!

Tanpa dahaga!

Tanpa senaman!

 

TURUNKAN BERAT! NAIKKAN BERAT!

KEKALKAN BERAT!

Tonjolkan diri anda yang BARU! Lebih MUDA, Lebih BERTENAGA, Membantu meningkatkan  IMUNISASI terhadap ancaman penyakit SECARA SEMULAJADI!

ANDA LAYAK UNTUK BERUBAH!

 


Hampir 9 dari 10 percubaan untuk menguruskan berat badan gagal!


MENGAPA INI BERLAKU?????


KESILAPAN KESAN HASIL
Tidak makan malam (tanpa makanan gantian yang berkhasiat)

Jisim otot mengecut disebabkan oleh jumlah air dalam badan mengurang dan kadar metabolism menjadi rendah!

LEMAK LEBIHAN DALAM BADAN MASIH KEKAL

Berat badan menurun sementara. Kemudian disusuli dengan peningkatan berat badan yang berkali ganda dari yang asal. Risiko mendapat penyakit GASTRIK.
Mengambil pil kurus @ pil menahan lapar @ pil pelangsing

Tidak berselera untuk makan, kerap pening kepala, loya dan risiko yang tinggi terhadap kesihatan badan dan otak

LEMAK LEBIHAN DALAM BADAN  MASIH KEKAL
Berat badan susut sedikit. Setengah orang langsung tak turun. Bila berhenti ambil pil, selera makan datang semula dan berat naik semula berkali ganda dari yang asal.
Hanya memakan buah buahan

Badan menjadi letih, tidak bertenaga kerana badan tidak memperolehi nutrisi lengkap dan seimbang.

LEMAK DALAM BADAN BERKURANGAN. JISIM OTOT TIDAK DAPAT DIBENTUK

Berat badan mungkin akan susut namun disusuli dengan rasa letih, tidak bertenaga, tak tahan sejuk, tekanan darah tidak stabil dan kesukaran untuk mengekalkan diet menyebabkan ramai orang berputus asa

 

Hampir 9 dari 10 percubaan untuk meNAIKkan berat

badan juga gagal!

MENGAPA INI BERLAKU?????

 

 

KESILAPAN KESAN HASIL
Makan nasi berpinggan pinggan

Perut rasa kenyang

JISIM OTOT TIDAK DAPAT DIBENTUK

Berat badan tak bertambah tapi perut pulak yang makin kedepan,muka masih cengkung, bodyshape masih takde
Makan coklat berkotak kotak

Perut masih tak kenyang, rasa nak muntah semakin kuat

JISIM OTOT TIDAK DAPAT DIBENTUK

Berat badan pun tak bertambah, muka masih cengkung,tangan dengan kaki masih cikeding, dahlah bodyshape takde, risiko kenakencingmanis plak tu
Pegi gym

Satu badan rasa sengal dan sakit-sakit.

JISIM OTOT TERKOYAK AMBIL MASA UNTUK DIPULIHKAN

Berat badan masih tak bertambah, Otot mungkin akanterbina namun perlukan KOMITMEN dari segi masa dan tenaga yangberharga. Pengamal kebiasaannya akan mudah putus asa.

 

 

Jika anda sedang mengamalkan salah satu cara yang diatas..

BERHENTI!!!!!!!

ADA CARA YANG LEBIH MUDAH!!

 

Berikut adalah punca dan kesan dari diet yang diamalkan :

MASALAH PUNCA KESAN DARI DIET YANG SALAH KESAN DARI DIET YANG BETUL
Gemuk Lemak lebihan dalam badan terlalu banyak dan tidak dapat dikeluarkan dengan cara semulajadi Jisim otot semakin berkurangan, jumlah air dalam badan berkurangan. Tubuh menjadi lemah dan tidak bertenaga. Jisim otot terbina dengan sempurna, jumlah air dalam badan berada pada paras normal. Tubuh menjadi kuat bertenaga dan mempunyai bodyshape yang cantik.
MASALAH PUNCA KESAN DARI DIET YANG SALAH KESAN DARI DIET YANG BETUL
Kurus Lemak baik dan protein dalam badan tidak dapat diproses dengan baik Perut menjadi buncit, badan langsung tidak bertenaga, sembelit, tidur yang tidak lena dan berisiko mendapat penyakit-penyakit  yang merbahaya Jisim otot terbina dengan cantik dan sempurna. Jumlah air dalam badan berada pada paras normal. Tubuh menjadi kuat bertenaga dan mempunyai bodyshape yang cantik




 

 



Carta dibawah ini pula menerangkan tentang bagaimana pemakanan yang baik, lengkap dan bernutrisi boleh membawa kepada gaya hidup sihat dan seterusnya menghasilkan bentuk badan yang ideal kepada pengamalnya

  Tidak kiralah berapa usia anda yang penting anda bersedia dan mahu untuk hidup sihat seperti orang lain di sekeliling anda !

Adakah anda kenal mereka yang punya tubuh seperti dibawah ini? Berilah peluang kepada mereka untuk berubah !

 

 


 

 


 

Dengan ini izinkan saya untuk memperkenalkan hidangan kami yang sihat, lazat, berkesan dan telah berada di pasaran antarabangsa selama lebih dari 30 tahun iaitu :-


HERBALIFE FORMULA 1

Terdapat dalam perasa Coklat, Cappucino, Strawberry, Tropical Fruit dan Vanilla yang 

amat sedap, mengenyangkan, menggiurkan dan yang penting ia menyihatkan tubuh 

badan. Dengan 20 jenis pelbagai vitamin, mineral dan nutrisi perlu ia bertindak dengan 9g 

protein dan serat sihat. Memberi kadar antioksida dan vitamin C & E bersama Aminogen TM 

(sebagai tambahan bromelain & papain untuk penghadaman protein).

TANPA KOLESTROL TANPA LEMAK TRANS

 


 HERBALIFE FORMULA 3

 

Penuh dengan protein untuk membina otot menjadi lebih pejal, kurangkan rasa lapar, elakkan berat menjadi turun naik seperti yo yo. Ianya juga kaya dengan sistina dan metionina untuk menguatkan otot.

TANPA LEMAK TANPA GARAM TANPA GULA

TANPA KOLESTROL TANPA KARBOHIDRAT TANPA BAHAN TIRUAN


HERBALIFE TEA MIX

LEMON HIBISCUS @ HIBISCUS PEACH

 

 Berupaya untuk meningkatkan metabolisme disamping membuang toksin dan lemak. Menghasilkan tenaga segera dan mengawal selera makan bagi mempercepatkan pembakaran kalori dan lemak tidak perlu. Juga mempunyai antioksida yang tinggi bagi mengurangkan risiko penyakit kanser.

 


HERBALIFE CONCENTRATED HERBAL

ALOE VERA MIX 

Berfungsi untuk meningkatkan lagi tahap keberkesanan diet anda! Disamping membantu untuk mencuci usus anda dari sisa makanan yang tidak diproses didalam usus anda. Cuba sekarang untuk mendapatkan kesan yang terbaik sewaktu membuang air besar. Sangat membantu bagi mereka yang mengalami masalah sembelit!

 

HERBALIFE OMEGA 3 FISH OIL

 Mengandungi Omega 3 yang mempunyai EPA dan DHA Omega 3 Fatty Acid. Boleh mengurangkan risiko sakit jantung dan strok! Setiap Minyak Ikan Omega 3 sebatian eksklusif lipid laut bertapis yang mengandungi asid lemak Omega 3, terutamanya Asid Eicosapentaenoic (EPA) dan Asid D Ocosahexaenoic (DHA), rumusan refluks rendah mengurangkan rasa minyak ikan semasa proses pencernaan. Juga ada minyak perlu herba thyme, pudina dan bunga cengkih menyegarkan minyak dan membaiki ketidakcernaan.


HERBALIFE NW FORMULA

Membantu saluran darah menjadi lancar, bantu meningkatkan aliran darah ke seluruh organ yang penting, melambatkan proses penuaan dan meningkatkan tenaga! Ia merupakan revolusi dalam pemakanan tambahan eksklusif yang mengandungi L-Arginine dan L-Citrulline bersama bahan bahan lain yang mencentuskan penghasilan Nitric Oxide. Ini adalah penting kerana semakin kita meningkat usia, penghasilan Nitric Oxide (iaitu bahan yang mengekalkan saluran darah sentiasa lancar dan fleksibel) secara semulajadi akan menurun. Dibangunkan oleh Pemenang Anugerah Nobel dalam Perubatan, Dr Lou Ignarro, NW Formula membantu tubuh anda menghasilkan Nitric Oxide  bagi meningkatkan pengaliran darah, sistem imunisasi dan saraf. L-Arginine dan L-Citrulline pula menggerakkan sel bagi menghasil dan mengitar semula Nitric Oxide untuk anda!

 

 


 



 

LATAR BELAKANG HERBALIFE INTERNATIONAL LTD

SYARIKAT INI BERUSIA 31 TAHUN

Dibuka pada 1980, Herbalife mempunyai reputasi sebagai sebuah syarikat yang luar biasa. Calang calang syarikat nutrisi yang mempunyai keupayaan untuk bertahan sejauh ini. Dibawa masuk ke Malaysia pada tahun 2006, Herbalife (M) Sdn Bhd mempunyai visi bagi membantu seluruh  rakyat Malaysia menikmati gaya hidup yang sihat, aktif dan ceria!

HERBALIFE TELAH BERADA DI PASARAN 75 NEGARA PADA TAHUN 2010

Ini bermakna Herbalife adalah makanan nutrisi yang selamat yang telah diuji, diterima dan diyakini hampir di seluruh dunia!

DISENARAIKAN DI BURSA SAHAM NEW YORK PADA TAHUN 2004

Kredibiliti Herbalife telah membuatkan ia layak untuk disenaraikan di Bursa Saham New York pada 2004. Hanya syarikat yang telus tanpa ada apa apa yang boleh disorokkan dan melalui proses yang ketat sahaja sesebuah syarikat itu dibenarkan untk tersenarai di Bursa Saham New York.

MEREKODKAN LEBIH DARI 70 JUTA PENGGUNA YANG BERPUASHATI DISELURUH DUNIA

Ini dia yang kita perlukan! Sebuah syarikat yang mempunyai reputasi sebagai pemberi hasil yang luar biasa kepada para penggunanya!

 

 

SIJIL HALAL YANG DIPERBAHARUI SETIAP TAHUN

Dalam pada mengejar kesihatan, ramai pulak yang lupa pada mendapatkan cara yang halal. Yang pastinya terdapat banyak cara diluar sana untuk menjadi sihat namun adakah anda pasti ianya betul dan halal? Disini saya sertakan sekali sijil HALAL dari IFANCA untuk rujukan


 



 

CARA MENYEDIAKAN HIDANGAN NUTRISI

SEMUDAH 1, 2, 3

Langkah 1

  • Ambil satu penutup penuh Herbal Aloe dituang ke dalam 500ml air sejuk @ suhu bilik. Kacau dan minum. (Jangan gunakan air panas)

Langkah 2

  • Larutkan setengah sudu teh serbuk Tea Mix ke dalam 500ml air sejuk @ panas dan minum.

Langkah 3

  • Masukkan 2 sudu Formula 1,1 sudu Formula 3 ke dalam 500ml air sejuk @ air soya @ air jus buah buahan. Goncangkan bersama shaker yang dibekalkan atau gunakan blender yang bersih. Ketulan ais, oat atau buah buahan boleh ditambah mengikut kesukaan. (Jangan gunakan air panas)

 

 

 

CARA PENGAMBILAN HARIAN Untuk Menurunkan Berat Badan

 

Sarapan Makan Tengahari Makan Malam
Hidangan Nutrisi 1, 2, 3 Herbalife Hidangan Nutrisi 1, 2, 3 Herbalife Makan seperti biasa

 

Atau

 

Sarapan Makan Tengahari Makan Malam
Hidangan Nutrisi 1, 2, 3 Herbalife Makan seperti biasa Hidangan Nutrisi 1, 2, 3 Herbalife

 

Kesimpulannya untuk menurunkan berat badan kita perlu mengambil Hidangan Nutrisi 1, 2, 3

Herbalife 2 kali sehari dan makan seperti biasa 1 kali sehari.

Kurangkan

pengambilan makanan yang berminyak dan mempunyai lemak. Ianya amat

mudah!

 

Untuk Menaikkan Berat Badan:

 

Sarapan Makan Tengahari Makan Malam
Makan seperti biasa disusuli langkah 3 (shake Herbalife) sahaja Makan seperti biasa disusuli langkah 3 (shake Herbalife) sahaja Makan seperti biasa disusuli langkah 3 (shake Herbalife) sahaja

 

Untuk mereka yang mahu menaikkan berat badan hanya perlu makan seperti biasa disusuli langkah 3 sahaja!

 

RAHSIA KEJAYAAN DALAM
MENJAGA KESIHATAN BADAN:

 

6 Pagi hingga 12 tengahari 12 tengahari hingga 6 petang 6 petang hingga 12 tengahmalam
Minum 1.5 liter air ditambah dengan 1 ½  sudu serbuk teh Herbalife Tea Mix. Telan atau kunyah 1 kapsul Omega 3 Fish Oil. Minum 1.5 liter air ditambah dengan 1 ½ sudu serbuk teh Herbalife Tea Mix. Bagi mereka yang suka mengunyah makanan ringan disyorkan untuk memakan soy dan whey protein bar ketika ini. Minum 1.5 liter air ditambah dengan 1 ½ sudu serbuk teh Herbalife Tea Mix. Sebelum tidur ambil 1 sudu NW dilarutkan kedalam 180ml air untuk diminum.

 

Untuk memudahkan sukatan bolehlah digunapakai botol mineral 1.5 liter

FAKTA
Secara purata, tubuh seseorang akan kehilangan sehingga 1.7 liter air sehari melalui proses pernafasan dan membuang air besar dan kecil
  • •    Otak kita mengandungi 90% air
  • •    Otot kita mengandungi 75% air
  • •    Tulang kita mengandungi 20% air
  • •    Darah kita mengandungi 80% air
  • •    Antara fungsi air dalam badan
  1. -    Menstabilkan suhu badan
  2. -    Membawa nutrisi dan oksigen ke dalam sel
  3. -    Melembapkan paru paru
  4. -    Membantu organ badan menyerap nutrisi dengan cekap dan baik

Kekurangan air dalam badan boleh menyebabkan seseorang itu mengalami masalah berikut;

  • -    Mudah letih
  • -    Sembelit
  • -    Pening kepala @ migraine
  • -    Kulit kering
  • -    Tekan darah tidak seimbang
  • -    Sakit otot
  • -    Dan pelbagai masalah yang biasanya dipandang ringan namun sebenarnya ia mempunyai risiko  kematian yang tinggi
BAGAIMANA HIDANGAN
NUTRISI 1, 2, 3 HERBALIFE INI BOLEH MEMBANTU?

 

Secara puratanya manusia akan makan 3000 hingga 4000 kalori sehari. Lihat carta dibawah :

 

WAKTU CONTOH MAKANAN DIAMBIL JUMLAH KALORI
SARAPAN Nasi Lemak Telur Rebus +Teh Tarik 1000 Kalori +-
MAKAN TENGAHARI Nasi Putih + Ikan/ Ayam Goreng +  Sayur Air + Air Sirap 1000 Kalori +-
MAKAN MALAM Nasi Putih + Ikan/ Ayam Goreng + Sayur + Air Suam 1000 Kalori +-
Jumlah kalori diambil
boleh mencecah sehingga 3000 kalori! Sedangkan jika diambil Hidangan
Nutrisi 1, 2, 3 Herbalife :

 

WAKTU CONTOH MAKANAN DIAMBIL JUMLAH KALORI
SARAPAN Hidangan Nutrisi 1, 2, 3 Herbalife 180 Kalori +-
MAKAN TENGAHARI Hidangan Nutrisi 1, 2, 3 Herbalife 180 Kalori +-
MAKAN MALAM Nasi Putih + Ikan/ Ayam Goreng + Sayur + Air Suam  1000 Kalori +-

 

Jumlah kalori memainkan peranan yang besar dalam menentukan hasil yang akan diperolehi!

 




 

TESTIMONI PENGASAS WWW.I-SEKSI.COM

Hamdan (010-7111707)


 


dan ini saya selepas 8 bulan dengan nutrisi Herbalife


TESTIMONI ISTERI PENGASAS WWW.I-SEKSI.COM

Farizah (010-7123476)




Saiful telah berjaya menurunkan sebanyak 12 kg dalam masa 6 bulan!! Wowww!! Anda bila lagi? 

Pilihan di tangan anda samaada untuk turun 12 kg dengan Herbalife macam Saipul  atau naik berkilo kilo?


Bagaimana pula dengan Ustaz Zamri ini? Menetap di bandar Tenggara beliau mempunyai masalah yang cukup besar seperti badannya yang besar. Cuba lihat sendiri !!

Dan selepas menggunakan Herbalife, ini pula hasilnya!! WOW !! Dah semakin hensem :) !!

Kalau anda berada di Bandar Tenggara atau Kluang atau Kota Tinggi, cuba hubungi Ustaz Zamri (011-7650152 @ 019-7522905) untuk bertanya sendiri kepada beliau




Tunggu apa lagi?

Bertindak sekarang!

Pilih pakej yang bersesuaian dan dapatkan

 produk HERBALIFE dari kami hari ini !

 

PAKEJ PERMULAAN (1 orang )
HERBALIFE Formula 1 (1 unit) RM171.72
HERBALIFE Formula 3 (1 unit) RM122.04
HERBALIFE Tea Mix Lemon & Hibiscus 50g (1 unit) RM135.00
JUMLAH RM428.76
Percuma:
  • Measuring Spoon (1 unit)
  • Fabric Tape Measure (1 unit)
  • Shaker Cup (1 unit)
  • 2000ml BPA Free Water Bottle (1 unit)

 


PAKEJ PERMULAAN LENGKAP 2 BULAN
Formula 1 (3 unit) RM515.16
Formula 3 (1 unit) RM122.04
Tea Mix 100gm (1 unit) RM234.36
Herbal Aloe Concentrate     (1 unit) RM173.88
Omega 3 Fish Oil with EPA & DHA (1 unit) RM162.00
NW Formula (1 unit) RM320.76
Jumlah RM1528.20
Percuma:
  • Measuring Spoon (1 unit)
  • Fabric Tape Measure (1 unit)
  • Shaker Cup (1 unit)
  • 2000ml BPA Free Water Bottle (1 unit)
  • Herbal Aloe Everyday Soothing Gel (1 unit)

 


PAKEJ PERMULAAN LENGKAP 2 BULAN (2 ORANG)
Formula 1 (6 unit) RM1030.32
Formula 3 (2 unit) RM244.68
Herbal Aloe Concentrate  (2 unit) RM347.76
Omega 3 Fish Oil with EPA & DHA (2 unit) RM324.00
NW Formula (2 unit) RM641.52
Jumlah RM2588.28
Percuma:
  • Measuring Spoon (2 unit)
  • Fabric Tape Measure (2 unit)
  • Shaker Cup (2 unit)
  • 2000ml BPA Free Water Bottle (2 unit)
  • Herbal Aloe Everyday Soothing Gel (2 unit)
  • Radiant C Face Quencher (2 unit)

 

 


Sila hubungi saya sekarang untuk mengetahui

cara bagi mendapatkan diskaun 25% @ 35% @ 42%

sehingga 50%!!!



LANGKAH LANGKAH MEMBUAT PESANAN ONLINE


LANGKAH 1:

 Sila klik di “KLIK DISINI SEKARANG UNTUK MEMBUAT PESANAN”


LANGKAH 2:

Klik pada pakej atau pada mana mana produk yang anda mahu. Isikan maklumat yang diperlukan dengan tepat untuk mengelakkan kekeliruan. Tekan SEND.

LANGKAH 3:

Klik pada mode pembayaran. MBB @ CIMB @ Master Card @ Visa

LANGKAH 4:

SMS KE 0107111707 ATAU EMAIL KE iseksicom@gmail.com BESERTA MAKLUMAT BERIKUT

  • Nama Penuh Anda
  • Alamat Penghantaran
  • No Telefon
  • Maklumat bayaran (Nama Bank, Tarikh, Masa dan Jumlah)
  • Nombor Tempahan

Hubungi saya di 010-7111707 (Hamdan) atau 010-7123476 (Farizah) untuk temujanji.

(terhad untuk sekitar kawasan Kulaijaya, Senai, Kota Tinggi, Pasir Gudang hingga ke Johor Bahru sahaja)

Datang sendiri ke premis kami di

Tingkat 1,

Tesco Kulai Hypermarket

81000 Kulaijaya, Johor

(p/s : harap dapat buat panggilan dahulu sebelum datang kerana kadangkala saya akan keluar untuk buat delivery. TQ)

Setiap hari kecuali Sabtu, Ahad dan cuti umum



Segamat

Wakil pengedar diperlukan. Hubungi saya untuk maklumat lanjut.


Batu Pahat

H/P : 017-6852679 (Kamaruzahan) @ 012-6931853 (Mas) 

Pengedar Bergerak 

Sila hubungi kami untuk temujanji disekitar Batu Pahat dan Muar 


Bandar Tenggara

H/p : 012-7150512 (Azila) @ 019-7522905 (Zamri)

Pengedar Bergerak

Sila hubungi kami untuk temujanji disekitar Bandar Tenggara, Kluang dan Kota Tinggi


Bangi

Wisma UNIKEB (berhampiran Universiti Kebangsaan Malaysia)

Lot 2.07, Jalan Bangi Lama

43650 Bangi Selangor

H/P : 012-6339859 (Sabariah) @ 019-3102308 (Azlinah)

Waktu Operasi : 

8.00 pagi hingga 10.00 pg (Isnin hingga Jumaat)

8 pagi hingga 10 tengahari (Sabtu)

Ditutup pada Ahad dan cuti umum


Sri Petaling/ Desa Petaling/ Bdr Tun Razak, Kuala Lumpur (019-6190027 Saipul)

Batu Caves/ Setapak/ Gombak/ Ampang, Kuala Lumpur (019-3102308 Azlinah)

Bandar Putra/ Bandar Bukit Mahkota/ Nilai/ Sepang/ Putrajaya (012-6339859 Sabariah)

Kajang/ Cheras/ Puchong  ( 012-3693787 Fetty)


Kami adalah Pengedar Bebas Herbalife yang sah


NOTIS : Sebelum menggunakan produk ini, atau memulakan mana mana program kawalan berat badan, anda dinasihatkan untuk mendapatkan khidmat nasihat physician. Ini adalah penting terutama kepada individu yang mempunyai masalah buah pinggang yang kronik atau individu yang bergantung kepada insulin. Program kawalan berat badan yang sihat seharusnya mengandungi pengambilan kalori yang sederhana, diet seimbang dan melakukan aktiviti fizikal secara rutin.